Motor oh! Motor

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Kali ni aku nak buat luahan perasaan. T_T

Motor kesayangan hari ni buat hal lagi. Tengah asyik menunggang diatas highways ke KLIA, tiba² motor aku mati. mula² ingat jammed panas, so xpe la. berhenti kat bahu jalan. Sekali nak start, lembut jer piston motor kedepan. argh! kompom enjin motor ni buat hal! walhal, baru 3 bulan lepas aku overhaul.

Ni semua punca nak kena repair lagi. memang nak kena maki la pomen yang overhaul motor aku ni. 2005 dulu pernah gak overhaul. ok je. boleh tahan sampai 4-5 tahun enjin motor aku ni. ini baru overhaul 3 bulan, dah rosak. WTF! dah la overhaul kat dia kena sampai rm900. dulu aku buat kat kampung, tak sampai rm500 pun. MCB btol lah! dah sepasal nak kena tolak motor sampai ke Jabatan Standards Malaysia kat Cyberjaya.

Terpaksa la aku pinjam motor kazen aku buat sementara ni. Motor aku sekarang tengah lepak kat depan bangunan Jabatan Standards Malaysia. apa boleh buat.. nasib badan.. bila nak pi amik motor tu pun xtau la aku.. tunggu dapat gaji la baru pi repair. T_T

No comments:

My Life Diary Since 2008
aMScRipTs
All other trademarks/contents/video/images/logo/lyrics are the property of their respective owners