My Baby!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Semalam (6hb Mei 2011), aku spend time sket dengan henpon aku ni. Setelah sekian lama menggunakan CyanogenMod 7 build #30 Nightly, aku pun update kepada CyanogenMod 7 build #64 Nightly. Still menunggu Stable version. T_T


Lockscreen powered by WidgetLocker Lockscreen


Lepas flash ROM baru, aku pun mula mencari barang² yang bagus & sesuai untuk henpon aku yang serba kekurangan ni. 1st skali, install widget SiMi Clock Pro. Widget ni agak bagus bagi pengguna yang sukakan sesuatu yang simple. So, desktop henpon aku tak la serabut sangat dengan ntah pape punya widget. Settle install widget tu, aku mula restore balik application yang sebelum ni. Dibawah ni koleksi application yang aku ada.


List application yang aku install.



Paparan desktop


Setakat ni aku memang berpuas hati la dengan ROM CyanogenMod7 ni. Time aku pakai build #30, record paling lama battery aku bertahan.



Bayangkan selama 3 hari, 2 jam & 14 minit battery henpon aku tinggal 26%. Memang aku berbangga la dengan ROM ni. Yang latest ni Android version 2.3.4 (GingerBread). Masih lagi dalam proses mencuba. Tengok la kalau boleh still macam build #30, memang puas hati la. Rasanya, setakat ni je kot aku nak merepek tentang henpon aku ni. SO, see you next time. Adios!

No comments:

My Life Diary Since 2008
aMScRipTs
All other trademarks/contents/video/images/logo/lyrics are the property of their respective owners