#Misi68

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
Syukur alhamdulillah 6 Ogos menjelma lagi. Setelah 4 tahun tanpa sambutan mahupun ucapan, tahun ini menggila dengan #Misi68 walaupun keseorangan. Gua akan ke Perlis seawal pagi keseorangan dalam #Misi68 ini. Solo ride bak kata rider.
insya'Allah jika diberikan kesempatan, gua akan update setiap kali gua berhenti mengisi minyak atau pun berehat.



___________________

# Update 1
- Jam menunjukkan pukul 0200. Waktu yang sesuai untuk gua tido. Nite.

# Update 2
- 0524 : Morning uols~ *gosok~gosok mata*

# Update 3
- 0625 : Semoga dipermudahkan urusan hari ini. Amin. #Misi68 bermula!

# Update 4
- 0738 : Alhamdulillah gua baru sampai R&R Tapah. Averange speed 150km/h so far. Skali~skala gua speeding. Highway agak clear dihari bekerja ni. Baru gua perasan yang hari ni gua lupa pakai jam.


# Update 5
- 0921 : Hujan lebat dikawasan Alor Pongsu. Nampak gayanya #Misi68 macam gagal kalau hujan berterusan.
- 0952 : Cuaca belum menunjukkan tanda akan reda. Gua dah separa lokoih. Maybe lepas 2 jam baru cuaca cerah balik. Usha dalam web MET, kat sini cerah!

# Update 6
- 1132 : Gua baru sampai di Penang. Memandangkan keadaan gua yang lokoih ni, terpaksa rehat disini seketika sampai kering. Entah sempat, entah tidak nak ke Perlis.
- 1344 : Once dah full charge, gua gerak.
- 1415 : Everything done. Gerak!

# Update 7
- 1500 : Take 5 @ R&R Gurun North Bound
- 1510 : Jalan.

# Update 8
- 1610 : Gua sampai disuatu tempat dimana gua membesar. Seriab. Pusing~pusing Mini Putrajaya, Gua Cenderawasih.











# Update 9
- 1650 : Gua sudah sampai di Kuala Perlis. Misi melantak sotong goreng tepung!



- 1755 : Settled. Masa untung pulang ke Subang.

# Update 10
- 1931 : Singgah Seberang Jaya, beli Jeruk Madu Pak Ali.

# Update 11
- 2223 : Singgah di R&R Tapah South Bound. Puas cucuk Merc & Audi.
- 2300 : Gerak

# Update 12
- 0017 : Finally! Syukur... Safely arrive at 7715. Gonna take a shower & sleep.

* Video & gambar sedang dalam proses dimuatnaik. Harap bersabar.

Thanks kepada anda yang membaca.

kthxbai.

No comments:

My Life Diary Since 2008
aMScRipTs
All other trademarks/contents/video/images/logo/lyrics are the property of their respective owners