Berasap

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Hampir genap seminggu mencuba vape. Pada mulanya gua ada sulam dengan rokok sampai hari ketiga, itu pun sehari dalam 2-3 batang rokok dicucuh. Masuk hari keempat dan seterusnya, gua da tak sentuh rokok. Hari keenam, gua nyalakan sebatang rokok tatkala melabur, tak sampai suku gua sedut, terus gua da campak dalam lubang mangkuk jamban bersama-sama tahik yang diluahkan oleh lubang dubur. Tak sedap! Rasa macam first time ngisap. fuh... harap next week bole cuba slow down vape on.

Gua harap kali ni gua berjaya stop smoking. Banyak pulak nak pakai duit sejak ada kuda hitan yang gagah perkasa ni. Ada saja benda yang nak dibeli. Dah macam napsu nombot 4 pompuan rasanya. Tengok itu, nak beli. Tengok ini, nak beli. Dengan keadaan ekonomi semasa, gua kena jimat cermat.

No comments:

My Life Diary Since 2008
aMScRipTs
All other trademarks/contents/video/images/logo/lyrics are the property of their respective owners