Kawasaki Z800 : Melaka Solo Ride

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Hari cuti... Ada saja akal gua merancang ride ke mana-mana destinasi sesuka hati. Kali ni, gua ride ke Melaka semata-mata nak buat water transfer. End up owner kedai kata amik masa 3 hari (sekurang-kurangnya), but owner kedai bagi special offer dekat gua. Apa lagi, cargas ke sana pukul 6 petang pada hari kejadian.

Sampainya disana, melepak sampai 11 malam. Pukul 1 pagi baru gerak balik dari Melaka ke Subang Jaya.




Seriously, angin lintang kat sana sangat kuat sampaikan gua tak boleh memecut sesuka hati dan keadaan sangat gelap. Gua takut.

Sekian, terima kasih.



p/s: btw, kepada sesiapa nak buat water transfer atau nak beli aksesori motorsikal, boleh la layari FB Jebat Hydrographics & Bike Accessories

No comments:

My Life Diary Since 2008
aMScRipTs
All other trademarks/contents/video/images/logo/lyrics are the property of their respective owners